Hoelang duurt het voordat mijn bestelling verzonden wordt?

Alle producten die je via onze webshop kan bestellen zijn op voorraad. Je bestelling zal dan ook binnen de 1 tot 3 werkdagen verzonden worden naar jou. Mocht tijdens het verwerken van je bestelling blijken dat deze toch niet op voorraad zijn (door bijvoorbeeld een stockfout), dan zal je telefonisch op de hoogte gebracht worden.

Hoe werkt levering aan huis?

Je bestelling wordt op het door jou ingevulde adres geleverd. Zodra wij jouw bestelling ontvangen hebben wordt deze verwerkt en klaargemaakt voor verzending. Vervolgens zal je per mail op de hoogte gebracht worden over de levering en ontvang je een Track & Trace link waarmee je je bestelling kan volgen.

Wat zijn de verzendkosten?

Afhankelijk van je woonplaats en het totaalbedrag van je bestelling zullen de verzendkosten automatisch berekend worden.

Ben je woonachtig in België?

  • Is het totaalbedrag van je bestelling groter dan €50,-?
    Dan wordt je bestelling gratis geleverd aan huis of in een afhaalpunt.

  • Is het totaalbedrag van je bestelling kleiner dan €50,-?
    Dan bedraagt de verzendkost €3,95 voor levering in een afhaalpunt en €4,95 voor thuislevering.

Ben je woonachtig in Nederland?

  • Is het totaalbedrag van je bestelling groter dan €50,-?
    Dan bedraagt de verzendkost €4,95 voor levering in een afhaalpunt en €5,95 voor thuislevering.

  • Is het totaalbedrag van je bestelling kleiner dan €50,-?
    Dan bedraagt de verzendkost €6,95 voor levering in een afhaalpunt en €7,95 voor thuislevering.

Levering naar andere landen is mogelijk (Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje, Oostenrijk, Tsjechië, Finland). Afhankelijk van het gekozen land zullen de verzendkosten berekend worden in het winkelmandje. Als je woonachtig bent in geen van bovenstaande landen dan mag je ons contacteren en zullen wij nagaan wat er mogelijk is.

Fout artikel ontvangen? Of is de bestelling beschadigd?

In beide gevallen breng je ons zo snel mogelijk op de hoogte. Je mag hiervoor mailen naar aalter@fashionforcycling.be. Vervolgens mag je de producten retourneren (terugsturen naar ons).  Hiervoor volg je de stappen op onze retourpagina. De kosten (€4,95) van het retourlabel zullen wij in beide gevallen op ons nemen.

Kan ik mijn bestelling ophalen in een Fashion For Cycling winkel?

Jazeker, in het winkelmandje (stap 4) kan je kiezen in welke winkel je jouw bestelling wenst op te halen. Er worden hier geen extra kosten voor aangerekend. Nadat je jouw bestelling geplaatst hebt zal je bestelling verwerkt worden. Zodra je bestelling verwerkt is en klaarligt zal je een sms ontvangen. Vanaf dat moment kan je jouw bestelling komen ophalen.

Kan ik mijn bestelling ophalen bij een afhaalpunt?

Jazeker, in het winkelmandje (stap 4) kan je kiezen voor ophalen bij een afhaalpunt. Je zal zelf jouw postcode kunnen invoeren en de verschillende afhaalpunten in jouw buurt kunnen zien. Je bestelling wordt eerst verwerkt en vervolgens geleverd in het door jou gekozen afhaalpunt. Zodra de bestelling geleverd is zal je per mail op de hoogte gebracht worden. Vanaf dan kan je het ophalen.


Accept

Wij gebruiken cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen bij ons voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website volgen.